N-VA Kuurne stelt 7 nieuwe kandidaten voor

Op 12 juni 2024, over deze onderwerpen: Gemeenteraadsverkiezingen 2024
7 nieuwe kandidaten

Johan Bossuyt, voorzitter:” De N-VA is en blijft de grootste partij in Vlaanderen en ook in Kuurne groeiden we met Bram Deloof als kandidaat op de lijst naar 22,9%. Met dit succes voor ogen focussen we ons nu volledig op de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober. Lokaal voeren we een sterk beleid en heel wat programmapunten zoals de centrumhernieuwing en een nieuwe school konden we realiseren. Dat trekt nieuwe mensen aan om mee aan de kar te trekken in oktober.  We stelden eerder al onze lijsttrekker Bram Deloof voor.  Nu stellen we graag onze eerste 7 nieuwe Kuurnenaren voor die de N-VA lijst zullen versterken.

Van L naar R: Johan Bossuyt, Stien Decadt, Gilles Deschepper, Ellen Delaruye,
Bram Deloof, Arne Defever, Lotje Verschaete, Stijn Vanhauwaert, Nancy Parmentier

Stien Decadt

Stien Decadt (30 jaar), HR Manager. Stien woont samen met haar gezin al 6 jaar in de Stokerijstraat. Met een frisse blik en vernieuwende ideeën, wil ze zich dan ook inzetten voor een duurzame toekomst voor iedereen in Kuurne. In haar vrije tijd speelt ze badminton bij KUBA in Kuurne.

Gilles Deschepper

Gilles (30 jaar). Gilles is partner van Febe en papa van Ralph. Hij woont in de Oude Belgenwijk  en werkt als stafmedewerker bij de eerstelijnszone regio Menen waardoor zorg en welzijn thema's zijn waar hij zich graag voor inzet. Hij gaat in zijn vrije tijd graag wandelen met zijn hond Obi, kijkt naar alles wat sport is en doet graag gezinsuitstapjes. Hij is communicatieverantwoordelijke bij N-VA Kuurne en zetelt ook in de milieuraad.

Ellen Delaruye

Ellen Delaruye (45 jaar). Geboren in Gent maar al 11 jaar ingeburgerd in West-Vlaanderen en woont nu in de Kouterstraat. Ze is trotse mama van 1 dochter. Ellen houdt van koken en is altijd klaar voor een feestje. Ze is KMO-banker waarbij ze bedrijven ondersteunt in hun groeiverhalen.

Arne Defever

Arne Defever (48 jaar) en reeds 17 jaar tewerkgesteld bij FOD Justitie. Hier kan hij zijn voorliefde voor alles wat veiligheid aangaat goed uitspelen. Hij is reeds 20 jaar gelukkig getrouwd met Sophie Desender en trotse vader van 2 zonen, Ube en Iro (kinderschepen).  Hij woont aan de Brugsesteenweg.

Tijdens de weekends kan je hem terugvinden achter een DJ-booth, hetzij voor huwelijksfeesten, verjaardagen, bedrijfsevents of de lokale horeca.

Lotje Verschaete

Lotje Verschaete (34 jaar). Samen met haar man (Jotn Terryn), 2 kinderen en 2 honden wonen zij op de Leiehoek.Lotje is zorgkundige met een groot hart voor iedereen rondom haar, het zorgen voor anderen zit dus in haar verweven. Lotje is lid van het oudercomité, actief in het feestcomité van de Leiehoek, vrijwilliger in de groene long en helpt mee aan de loopwedstrijden op Sint-Pieter.

Stijn Vanhauwaert

Stijn Vanhauwaert (35 jaar). Hij woont samen met zijn partner en dochtertje in de Steenovenstraat. Stijn werkt als preventieadviseur. Stijn is gepassioneerd in de luchtvaart. Stijn was ook lang actief binnen BKPN (bedrijvenpark Kuurne).

Nancy Parmentier

Nancy Parmentier (55 jaar) is woonachtig in de Kerkstraat in Kuurne. Ze is gehuwd met Rudi Maes en samen hebben ze één zoon, Sven. Samen met haar man runnen ze een zaak in het centrum, Nieuwkuis Select. Jarenlang was Nancy actief in het Braderiecomité en de gemeentelijke handelscommissie. Daarbij was het belangrijk dat de lokale handel goed bereikbaar was. Ze zorgde ervoor dat de braderie en de animatie tijdens de Ezelsfeesten uitgroeiden tot iets groots. In haar vrije tijd geniet ze van fietsen, wandelen, lezen en lekker eten.