Win een frietkraam of ijskar voor 50 personen!

Op 3 juli 2016

Op 11 juli vieren we onze Vlaamse feestdag. Een hoogdag voor Vlaanderen, en altijd midden in de zomer. De N-VA wil dat 11 juli-gevoel vasthouden, een hele zomer lang. Daarom organiseren we een grote actie, met in de hoofdrollen: jij en een leuke, gele zonnebril.

We overspoelen Vlaanderen met gele zonnebrillen met een fijn gestileerd Vlaams leeuwtje erop. Leden én niet-leden kunnen zo’n leuke bril krijgen via N-VA Kuurne. Stuur een mailtje naar kuurne [at] n-va.be (body: Zonnebril)

Win een frietkraam of ijskar voor 50 personen!

De gele bril speelt ook de hoofdrol in een leuke wedstrijd. Stuur voor 4 september 2016 je zaligste selfie, zotste groepsfoto of zomers vakantiekiekje mét gele bril naar gelebril [at] n-va.be en binnen de week vind je hem op de Facebookpagina van de N-VA. De vijf leukste foto’s én de foto met het meeste vind-ik-leuks winnen een frietkraam of ijskar voor 50 personen. Dus: zet die bril op, doe eens gek, neem een foto en stuur hem op!

Wedstrijdreglement

• De wedstrijd loopt van 24 juni tot 4 september.
  • De winnaars worden bekend gemaakt op de N-VA-familiedag op 11 september in Plopsaland.
  • Opgelet: we beoordelen alleen de foto’s die naar gelebril [at] n-va.be worden gestuurd.
  • De N-VA behoudt zich het recht om inzendingen te weigeren als ze ingaan tegen de zeden, goede smaak of algemene belangen van de N-VA. Hou het leuk, grappig en fijn.
  • De selectie van de vijf leukste foto’s gebeurt door partijvoorzitter Bart De Wever.
  • De inzendingen plaatsen we wekelijks in een album op de Facebookpagina van de N-VA.
  • ‘Het meeste vind-ik-leuks’ geldt enkel voor de vind-ik-leuks bij de foto die in het Facebookalbum van de N-VA staat (likes op dezelfde foto die op andere pagina’s gedeeld werd, tellen niet mee).
  • Over het wedstrijdreglement, het verloop van de wedstrijd of de uitslag worden geen briefwisseling of telefoongesprekken gevoerd.
  • De prijs is een mobiele frietkraam of ijskar (naar keuze) voor 50 personen die op locatie komt. In totaal verdelen we dus zes prijzen (de vijf leukste foto’s en de foto met de meeste likes).
  • De winnaars worden online bekend gemaakt en zullen ook individueel per e-mail verwittigd worden. Indien deze persoon niet binnen de 14 dagen reageert op dit bericht of indien deze persoon foute adresgegevens doorgeeft, vervalt het recht op de prijs. De prijzen zijn niet inruilbaar tegen speciën of andere voordelen in natura noch overdraagbaar aan derden en zullen in geen geval omgeruild worden tegen hun waarde in geld.
  • De N-VA kan niet aansprakelijk worden gesteld als onderhavige wedstrijd zou moeten gewijzigd, ingekort of geannuleerd worden wegens overmacht of om redenen buiten haar wil.