N-VA Kuurne maakt volledige lijst bekend

Op 12 juli 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Kandidaten N-VA Kuurne

Met N-VA Kuurne trekken we naar de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2018 met een enthousiast en super gemotiveerd team.

Lijsttrekker Johan Bossuyt:”Onze ploeg is volledig. Met 10 ervaren kandidaten en 13 nieuwe kandidaten beschikken we over een goede mix van ervaring en aanstormend talent. 23 getalenteerde en sterk geëngageerde Kuurnenaren vanuit verschillende beroepen, verenigingen en wijken, die zich dolgraag willen inzetten om het voor onze Kuurnenaren nog aangenamer, veiliger willen maken om er te wonen, te werken, te leven. Met de steun van de Kuurnenaren willen we onze ideeën en plannen voor de toekomst van Kuurne realiseren. We gaan voluit voor onze inwoners, voor een veilig en welvarend Kuurne.”

We trekken we naar de kiezer met een sterke top 3:

1. Lijsttrekker, Johan Bossuyt, is momenteel 1ste schepen voor de gemeente Kuurne en bevoegd voor onderwijs en kinderopvang, lokale economie en werk, feestelijkheden. Johan is 61 jaar en werkt als onderwijskundig adviseur. Hij is voorzitter van de joggingclub en mede-organisator van  de Rapper dan een ezel halve marathon met Kuurne Kermis. Hij was jarenlang lid van de sportraad en is oud-voorzitter van het braderiecomité.

2. Carla Meyhui is 46 jaar. Ze is zelfstandig thuisverpleegster en komt zo dagelijks in contact met Kuurnenaren die zorg nodig hebben. Zo heeft ze een goed zicht op de noden van de hulpbehoevenden. In haar vrije tijd is ze voorzitter van de kaartersclub. Ook met Kuurne kermis zet ze zich in als lid van Jack and the Tramstations en van Soupapke.

3. Bram Deloof is OCMW-voorzitter en schepen van sociale zaken, welzijn, ouderen, armoedebestrijding, volksgezondheid en integratie. Hierin kan hij zijn sociaal engagement volledig inzetten. Bram is 37 jaar en werkt als Program Manager bij Esterline. Bram is gehuwd met Ellen Lowagie en heeft twee kinderen Vic en Fien. Bram is mede-organisator van de wielertoeristenrit Kuurne-Brussel-Kuurne.

23. Nicole Piepers is lijstduwer. Nicole is 69 jaar. Ze was jarenlang OCMW-raadslid en ook OCMW-voorzitter en stichter van het Sociaal Huis. Ze is voorzitter van het overlegplatform kinderopvang. Nicole zet zich sterk in  voor de gezinsbond en de kinderopvang. Ze is sociaal bijzonder sterk geëngageerd. Daarnaast is ze actief lid van de harmonie Moed en Vlijt.

We willen Eric Lemey bedanken voor zijn jarenlange inzet en toewijding. Hij is sedert 1976 gemeenteraadslid en was ook jarenlang schepen. Hij zette N-VA Kuurne op de kaart.

Eric is het boegbeeld van Sente maar geeft op de lijst nu graag de fakkel door aan Filip Vanhauwaert, voorzitter van N-VA Kuurne die ook in Sente woont.

1. Johan Bossuyt - 61 jaar, 1ste schepen, onderwijs en kinderopvang, lokale economie en werkgelegenheid, feestelijkheden, onderwijskundig adviseur
  2. Carla Meyhui - 46 jaar, zelfstandig thuisverpleegster
  3. Bram Deloof - 37 jaar, OCMW-voorzitter, schepen van sociale zaken, welzijn, ouderen, armoedebestrijding, volksgezondheid, integratie, Program Manager
  4. Jeroen Dujardin - 42 jaar, nationaal afdelingsverantwoordelijke N-VA, gemeenteraadslid