N-VA Kuurne bedankt vrijwilligers met competitievolleybal

Op 14 december 2014, over deze onderwerpen: Verenigingsleven

Op 5 december is er de jaarlijkse Internationale dag van de Vrijwilliger. Wij willen daarom even stilstaan bij alle mensen die zich belangeloos inzetten in sociale verenigingen, mantelzorg, ouderenzorg, cultuur, sport… Zij zijn onmisbaar in onze samenleving en zeker voor de plaatselijke verenigingen. Kuurne heeft een bloeiend en rijk verenigingsleven. Elk jaar willen we de vrijwilligers uit één sector in de bloemetjes zetten.

Dit jaar huldigen we met een klein gebaar de mensen die belangeloos klaarstaan voor de volleybalclubs in Kuurne .
We schenken als blijk van waardering Damesvolleybal Kuurne, Volley Jong Kuurne en Batoet! een competitiebal.

Tony Lecoutre, voorzitter N-VA Kuurne: "Hiermee danken we oprecht niet alleen trainers en bestuur, maar ook de ouders en sympathisanten die met hun wagen kinderen naar de wedstrijden brengen, wedstrijdafgevaardigde zijn, inspringen als coach, hulp bieden bij tal van activiteiten en zoveel meer."
Pol Desmet (Jong Kuurne), Dennis Vankemmel (Damesvolley Kuurne) en Pascal Ameye (Batoet!) namen met genoegen namens de vele vrijwilligers van hun clubs de bal in ontvangst.