Familiedag in Plopsaland De Panne

Op 18 juni 2018

Op zondag 16 september is Plopsaland in De Panne helemaal van de N-VA. En dus ook van jou en jouw familie. Want zo hoort dat op een familiedag: iedereen die deel uitmaakt van de grote N-VA-familie is meer dan welkom. Samen met duizenden partijgenoten en sympathisanten maken we er net als de voorbije jaren een gezellige en onvergetelijke familiedag van.

In Plopsaland De Panne ontmoet je alle Studio 100-helden: Bumba, Kabouter Plop, Mega Mindy, Maya De Bij, Samson en Gert … te veel om op te noemen! Na de toespraak van Bart De Wever volgt in de namiddag bovendien een spetterend optreden van K3. Marthe, Klaasje en Hanne staan alvast te popelen om de harten van alle N-VA-leden opnieuw te veroveren.

Om de wondere wereld van Plopsaland De Panne die dag in te reizen volstaat het om tickets te bestellen. En dat kan je ook nog eens onbeperkt doen. Breng met andere woorden gerust je hele familie, buren en vrienden mee! Samen maken we er ook nu weer een gezellig dagje uit van!

Het volledige programma van onze familiedag, met alle praktische details, vind je hieronder.

Familiedag Plopsaland in De Panne: zondag 16 september 2018

09.30 uur: Onthaal
10.00 uur: De attracties gaan open
13.00 uur: Eerste Bumba-show in het Theater
14.00 uur: Tweede Bumba-show in het Theater
15.00 uur: Toespraak Bart De Wever op de Kiosk
15.30 uur: Optreden K3 op de Kiosk
18.00 uur: De attracties gaan dicht
18.30 uur: Plopsaland De Panne sluit de deuren

Praktisch

Inschrijven

Om mee te genieten van de N-VA-familiedag in Plopsaland De Panne volstaat het om tickets te bestellen. Vooraf inschrijven is immers verplicht. Je kan zoveel mensen inschrijven als je wilt. Dat doe je via ons ledenportaal op https://mijn.n-va.be/familiedag/. De kostprijs voor de tickets is 5 euro (voor kinderen tot 12 jaar) of 10 euro. Die krijg je op de familiedag zelf terugbetaald in de vorm van drankbonnetjes. Tickets voor kinderen jonger dan 3 jaar zijn gratis. Opgelet: ook kinderen onder de drie jaar moet je vooraf inschrijven. Problemen bij inschrijving? Contacteer ons via leden [at] n-va.be of 02 219 49 30.

Bevestiging inschrijving

Meteen na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met alle betalingsinformatie. Om je inschrijving definitief te maken, hoef je het verschuldigde bedrag enkel nog over te schrijven, graag binnen de zeven dagen.

Na betaling krijg je voor iedere persoon die je hebt ingeschreven een apart ticket per mail. Zo kan je die tickets tijdig verdelen voor 16 september en kan iedereen zich desgewenst ook apart aanmelden aan het onthaal.

Waar?

De Pannelaan 68
8660 De Panne

Vervoer

Vanuit heel Vlaanderen reizen er N-VA-bussen naar Plopsaland De Panne. Dus ook vanuit jouw regio. Hier vind je alle informatie en opstapplaatsen.

Routebeschrijving met de wagen of het openbaar vervoer: http://www.plopsa.be/plopsaland-de-panne/nl/route

Parkeren: http://www.plopsa.be/plopsaland-de-panne/nl/parkeren

Vragen?

Met al je vragen kan je terecht bij onze dienst ledenadministratie: leden [at] n-va.be, of telefonisch tijdens de kantooruren op het nummer 02 219 49 30.