Filip Vanhauwaert is nieuwe voorzitter van N-VA Kuurne

Op 5 maart 2016, over deze onderwerpen: Transparant en efficiënt bestuur
Bestuur Kuurne 2016

Filip Vanhauwaert is nieuwe voorzitter van N-VA Kuurne

Filip Vanhauwaert (56 jaar) is de nieuwe afdelingsvoorzitter van N-VA Kuurne. Op de algemene ledenvergadering werd hij met grote meerderheid verkozen.

Filip Vanhauwaert is zelfstandig handelsondernemer. Hij woont met zijn vrouw Marleen De Sloovere en hun twee kinderen in de steenovenstraat. Hij is gekend als DJ Sjapelure en is actief in het leiehoekcomité. Filip Vanhauwaert: “Ik kijk uit naar het voorzitterschap. Met het bestuur wil ik onze partij lokaal verder uitbouwen en verankeren. Onze nieuwe ploeg is verjongd en uitgebreid. Samen gaan we voor een efficiënt en goed beleid voor onze inwoners en ondernemers.” “Ik was al een tijdje lid van de N-VA en werd vorige maand gevraagd om mee te werken aan de verdere uitbouw van de afdeling. Zo kwam ik terecht in een hechte en enthousiaste ploeg die er vol voor ging.

Na de gemeenteraadsverkiezingen konden we met onze N-VA-ploeg deelnemen aan het beleid. De beste manier om onze ideeën en ons programma uit voeren. Onze ploeg levert prachtig werk en de kracht van verandering is al goed te merken. Onze ambitie is dan ook om na de verkiezingen van 2018 ons werk verder te zetten. Met deze ploeg zijn we er alvast klaar voor.”

Ondervoorzitter blijft Jean-Marie Claus. In de 17-koppige bestuursploeg zitten ook enkel nieuwe mensen. Gerda Declercq zetelt voor N-VA in de bibliotheekcommissie. Stijn Vanhauwaert komt als jongere de ploeg versterken en James Heylen is een Kuurnse ondernemer.